בגדי הריון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest

מחפשת בגדי הריון שלא מסתכמים בג'ינס עם חגורת בד מתרחבת וחולצות אלסטיות? מעוניינת להיראות נשית ומושכת גם בחודשים האחרונים והלא קלים לנשיאה של הריונך? ובכן, בגדי הריון שעוצבו במיוחד לתקופה היפה שבחייך הם הפתרון עבורך ו- La Robe Bleue שמחים להעניק לך את המראה הסקסי, הנשי והמחמיא לך.


La Robe Bleue – בגדי הריון לכל העולם
המעצבת שלנו היא ישראלית בנשמתה אך העיצוב שלה מושפע רבות מאירופה שם התחנכה, למדה עיצוב, רכשה ניסיון והדבר בהחלט ניכר בדגמים השונים של בגדי הריון שלנו. אנו מייצאים בגדי הריון למדינות רבות מזה שנים – רוסיה, צרפת, יפן, שוויץ ועוד רבים וטובים. הסטייל הייחודי ויחד עם זאת העדכני תוך שימוש בטקסטיל איכותי ובחוש אפנה השם דגש לא רק על יופי אלא גם על נוחות שחשובה כל כך לנשים בהריון, הם שמציבים אותנו בין המובילים בתחום עיצוב בגדי הריון. חשוב לנו ראשית כל שתרגישי נוח, שהגזרה תהייה מחמיאה ושתוכלי להשתמש בבגדים אלו גם בחודשים שלאחר לידת תינוקך.
מה תמצאי בקולקציית בגדי הריון שלנו?
קולקציית בגדי הריון שלנו מגוונת מאד, ותשמחי לדעת כי כל פריט מיוצר במספר עותקים בודדים כך שהסיכויים למצוא בגד זהה אצל אישה אחרת שואפים לאפס. תוכלי לעיין במספר דוגמאות בקטלוג שלנו באתר על מנת להתעדכן בסגנונות השונים או אפילו לקפוץ לחנות שלנו ולבחור כאוות נפשך. קולקציית בגדי הריון כוללת מגוון גדול של שמלות, מכנסיים, חצאיות וחולצות אותן תוכלי לשלב ולייצר את המלתחה האישית שלך לתקופת ההריון וגם לאחריה.
מחירי בגדי הריון ב- La Robe Bleue
ההיגיון הבריא שלך אולי גורם לך לחשוב שבגדי הריון מפרי בית אופנה, לבטח יעלו לך הון תועפות. הרשי לנו לתקן אותך ולגלות לך כי המחירים שלנו שווים לכל נפש. אצלנו תוכלי לרכוש מספר פריטים איכותיים במחירים שאינם עולים על מחירי בגדים בקניונים. והיתרונות? איכות, נוחות, התאמה בדיוק לצרכייך, סגנון שלא תמצאי בשום חנות אחרת.
אם גם את מעוניינת להעביר את הריונך בסטייל ובנוחות, בידיעה כי הפריטים נתפרו ונוצרו במיוחד עבורך, בואי לחנות שלנו ורכשי בגדי הריון איכותיים ומלאי חיים שישמשו אותך הן לתקופה הזו והן לתקופה ארוכה לאחר מכן