לימודי תואר ראשון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest

כל מי שמעוניין להשתלב בעולם התעסוקה בישראל ולהתחיל לבנות קריירה חייב להיות בעל תואר ראשון. אם בעבר, בעלי תואר ראשון היו אלו שהתקדמו למשרות ניהוליות או מקצועיות רוחביות, כיום גם פקידות במשרד צריכות פעמים רבות להציג תעודת תואר ראשון.

לימודי תואר ראשון- אוניברסיטאות ומכללות

ניתן ללמוד לימודי תואר ראשון באוניברסיטאות בישראל ובמכללות שונות. אם מחליטים ללמוד במכללה חשוב מאוד לוודא כי מדובר על תואר ראשון שאושר על ידי המועצה להשכלה גבוהה. המשמעות של אישור זה הוא שהתואר הראשון שנלמד במכללה הוא בהתאם לתוכנית התואר הראשון של המועצה לחינוך גבוה ושווה ערך לתואר הראשון הניתן באוניברסיטאות באותו תחום. אם בעבר, רבים סברו כי מכללות אינן שוות בערכן לאוניברסיטאות, כיום חשוב לומר כי יש מכללות מוכרות רבות בישראל, בהן לימודי התואר הראשון שווי ערך ללימודי התואר באוניברסיטה וגם מרבית המרצים מלמדים גם באוניברסיטאות וגם במכללות השונות.

לימודי תואר ראשון- הבחירה הנכונה

ההחלטה מהו מסלול הלימודים אותו מעוניינים ללמוד לתואר הראשון, אינה פשוטה. רפרוף מהיר בפקולטות וכמות המסלולים המוצעים למתעניינים מוביל רבים לבלבול. הדבר הראשון והחשוב ביותר תמיד יהיה בחירת התחום אותו מעוניינים ללמוד. כאן ניתן להיעזר ביועצת לימודים באוניברסיטה או מכללה או בייעוץ ואבחון מקצועיים המוצעים על ידי גופים פרטיים מקצועיים. התחום האידיאלי תמיד הוא זה שמעניין את הסטודנט אך גם נחשב כתחום פרקטי באמצעותו ניתן למצוא עבודה בסיום הלימודים.

לימודי תואר ראשון- במתכונת הנכונה לכם

אם בעבר, אנשים נאלצו לוותר על החלום של לימודים אקדמאיים, כיום הלימודים מוצעים במתכונת הנוחה לכל אחד. מוסדות אקדמאיים רבים מאפשרים לבחור מתכונת בוקר או מתכונת ערב, דבר המאפשר לעבוד וללמוד או לקבל את הילדים כאשר הם מגיעים מבית הספר וללכת ללמוד בשעות אחר הצהרים. כיום, כל אחד שמעוניין ללמוד יכול להיכנס לאינטרנט, להיכנס אל פורטלים של לימודים ולקרוא אודות תחומי הלימוד של תואר ראשון.