להתלבש מדליק בהריון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest

כאשר אישה נכנסת להריון וזה כלל לא משנה אם זה ההריון הראשון או הנוסף, חייה הופכים למלאים ברגשות והתלהבות. כל הרגשות המעורבים שהיא חשה בחודשים הראשוניים של ההריון יחד עם ההרגשה הפיזית המשתנה ושינוי בממדי הגוף, עלולים לגרום לה להרגיש לא רצויה, לא מושכת או לא אופנתית. במהלך ההריון לאישה ישנה מחוייבות להחלפות רבות של בגדים בשל מימדי גוף גדלים. עלייה במשקל בחודשים המתקדמים של ההריון, יחד עם שינוי במבנה הגוף, גדילת הבטן, החזה והאגן, מביא איתו את הצורך בחידוש המלתחה.

בשנים האחרונות שוק אופנת ההריון התפתח וכמעט כל המעצבים מספקים בגדים אופנתיים לנשים בהריון. אופנת הריון מספקת מגוון רחב של בגדי הריון, החל משמלות ערב יפייפיות ועד לבגדי יום יום מדליקים. כל בד ובד בבגדי ההריון מותאם במיוחד לנשים בהריון, ומאפשר הרגשה נוחה ונעימה בלבישת הבגד. בגדי הריון מעוצבים בצורה שבה למעשה הבגד מותאם להריון, אך גם יכול לשמש אותנו בקלות גם לאחריו.

המעצבת הצעירה והידוע בחוגי אופנה בפריז ומסביב לעולם – אורלי רודריג, עיצבה קו בגדי הריון מעוצבים ומדליקים בשם La Robe bleue. בהיותה בהריון אורלי הבחינה, כי בגדי ההריון הקיימים היום בשוק לא יותר מדי נוחים וכלל לא מחמיאים לנשים בהריון, והגיע להחלטה לעצב בגדי הריון מעוצבים ומדליקים לנשים בהריון. קו בגדי הריון של אורלי רודריג משלב נוחות יחד עם שיק, בגדי הקו מותאמים במיוחד לנשים בהריון, הבדים נושמים ונמתחים לפי הצורך. עם בגדי הריון אופנתיים של La Robe bleue כל אישה בהריון תוכל להגיש זוהרת יפה אופנתית ומדליקה.
את בגדי ההריון האופנתיים של אורלי רוגריג תוכלו למצוא בנקודות מכירה שונות ברחבי הארץ, אך גם בחנות סטודיו La Robe bleue בעיר חיפה, ושיהיה לך הריון בהרגשה של שמחה ואושר.