הכירו את מידג'ובס – המיזם הישראלי שיעזור לאלפי עובדים במקצועות הבריאות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest

הכירו את מידג'ובס – המיזם הישראלי שיעזור לאלפי עובדים במקצועות הבריאות

מאת: מיכאל
נושא: הכירו את מידג'ובס – המיזם הישראלי שיעזור לאלפי עובדים במקצועות הבריאות
קישור: https://medjobs.co.il/article.php?ID=12

תוכן המאמר:
מה עולה לכם לראש כאשר אתם שומעים על מקצועות כמו רופאים, אחיות, קלינאי תקשורת, לבורנטים, הנדסאי רפואה ועוד? סביר להניח שהתשובה תהיה חיובית, עם אסוציאציות כמו הצלת חיים, עזרה לזולת, מסירות, חירוף נפש, אומץ ועוד.

אין ספק שערכים אלו הם ערכים נעלים, ורבים מאלו שבחרו לעסוק במקצועות אלו, רואים בהם מטרה לחיים. אך האמת היא, שעבור לא מעט מהם, המציאות שונה לחלוטין.

הסטטיסטיקה בשנת 2019 מצביעה על אחוז ניכר של בוגרי תארים, הכשרות, לימודי תעודה ומסלולים אקדמאיים אחרים שלא מוצאים עבודה בשוק מקצועות הבריאות. רבים בתחום יכולים להעיד כי מציאת משרה מתאימה הייתה חלק מהליך שלקח מספר חודשים ואף שנים, וישנם לא מעט שלבסוף מתפשרים על מקצוע שאינו רלוונטי למקצוע שלהם, או בוחרים לחפש את מזלם בחו"ל.

הסיבות למצב התמוה כוללות מגוון סיבות, כמו מספר נמוך של תקנים שלא משקף את המציאות (לדוגמא, בשנת 2018 היו כ-1,701 מקבלי רישיון לרפואה, אך בפועל היו רק 1,100 תקנים – מה שהוביל לכך שרופאים 'טריים' נאלצו להירשם לרשימות המתנה של שנים, לחתום אבטלה ואף לעבוד ללא תקן ובניגוד לחוק), תיעדוף של בעלי מקצוע מחו"ל, תהליכים ביורוקרטים מסורבלים, חוסר סנכרון בין דרישות משרד הבריאות לבתי וקופות החולים ועוד. בסופו של יום, נוצר מצב אבסורדי שבו כן ישנו צורך, אך הוא לא מתרגם בפועל למשרות רלוונטיות ו/או יוצר קשיים בקרב בעלי מקצוע חדשים שמנסים להשתלב בתעשייה.

איזה מצב עלול להיווצר בטווח הארוך?
כידוע, מקצועות הבריאות מאגדים בתוכם לא מעט תפקידים חשובים שמצילים חיים – רק נסו לתאר את חיי היום יום בלי פרמדיקים, רוקחים, חוקרי רפואה, ותבינו את נחיצות וחשיבות הפעילות השוטפת של כל אחד מהם. למרות שכרגע נראה שאותם שירותים רפואיים פועלים ללא בעיה הנראית לעין, הרי שאם הבעיות לא יקבלו מענה בקרוב, עלול להיווצר מצב בעייתי שיורגש במהלך השנים הקרובות ובו ייפגעו פרמטרים כמו זמינות, יכולת תגובה בזמן אמת, סגירה של שירותים ומוסדות רפואיים שונים ועוד. מיותר לציין שתוצאות כאלו יכולות להיות קטסטרופליות ולעלות בחיי אדם, פשוטו כמשמעו.

כיצד ניתן להקל על מחפשי העבודה בתחומים אלו?
כפי שניתן להבין, רבות מהבעיות דורשות פתרון ברמה לאומית, אך לצערנו, לא ניתן להסתמך על כך מפני שהליכים ורפורמות רבות מתרחשים רק לאחר שנים רבות של דיונים, הצבעות, התכנסויות ועוד. למזלנו, ישנו פתרון שכבר פותר את חלק מהבעיות בענף, זאת בזכות מתן מענה נרחב לכל אלו המחפשים עבודות במקצועות הבריאות השונים בישראל תחת קורת גג אחת – הכירו את אתר מידג'ובס.

האתר הוקם באוקטובר האחרון על ידי אח מוסמך שעוסק גם בפיתוח אתרי אינטרנט, שחווה את האמור לעיל בצורה אישית והחליט לשלב בין שני העולמות באמצעות הקמת מיזם בו רבים וטובים כמוהו יוכלו למצוא את המשרה שלהם בהליך קל, פשוט ויעיל, בו כל המשרות הרלוונטיות מרוכזות במקום אחד.

המערכת המיוחדת של מידג'ובס תעשה לכם סדר
הייחודיות באתר היא שהוא מתבסס אך ורק על תעשיית הבריאות, ובכך הופך לאטרקטיבי הרבה יותר ביחס לאתרים כלליים לחיפוש עבודה. בנוסף, למרות שהוא קיים רק זמן קצר, הוא הצליח לספק תוצאות בדמות עשרות מעסיקים רשומים, מאות משתמשים רשומים הנהנים ממאות משרות בלעדיות, עם מעל 60% סיכויי הצלחה במציאות עבודה!

המערכת עצמה ידידותית לכל משתמש ומאפשרת פרסום חינמי לגופים השונים, יצירת קורות חיים מקצועיות ללא עלות, מנוע חיפוש משודרג ומהיר, עם אפשרות שליחת משרות רלוונטיות היישר למייל המשתמש. בנוסף, כל המשתמשים והמעסיקים עוברים אימות והמערכת המיוחדת מוודאת שאין משרות כפולות, כך שניתן להשתמש במערכת כבר מהרגע הראשון ולקצור פירות במהירות ויעילות שאין בשום מערכת אחרת בארץ.