היתרונות של חליפות לגברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest

לאחר שתתעמק ותבין יותר בעולם האופנה והסגנון של אופנת גברים, אתה תתחיל להגיע לכמה מסקנות.

ראשית, יש הבדל עצום בין אופנה וסגנון, עם הדרכים בהם הם יכולים להשתלב בעולם האמיתי המשתנה באופן משמעותי. שנית, לא משנה עד כמה אתה רוצה שזה יקרה, או כמה קשה תנסה, אתה לעולם לא תוכל להחיות את הקלאסיקות של פעם מהקבר. שלישית, לבישת חליפה איכותית לא דורשת בהכרח מאמץ גדול. ניתן לקבות חליפה או שתיים, מספר חולצות מכופתרות ועניבות ולשחק עם החולצות והעניבות על פי מצב הרוח.

כעת ארחיב על הרעיון. בשל שנים שבהן הכריחו אותנו ללבוש תלבושת אחידה משעממת, יבשה, מגרדת ועמילנית כשהיינו ילדים נראה כי רעיון של מדים יכול לעתים להעלות רגשות שליליים בקרב גברים.

לא רק זה, עם הכמות של אפשרויות לבוש זמינות לחבר 'ה בימים אלה, אני יכול להבין את הדחף לטבול את האצבע שלך בכל חליפה מחויטת שאתה יכול למצוא. אבל יש הרבה דברים חיוביים שאומר על תלבושת אחידה.

חשוב שלמדים בסגנון ובסטייל יהיה "חתימת מבט" עם החותם הייחודי שלך- הכוונה לתלבושת שאנשים שרואים אותך לבוש בה אפילו פעם אחת בלבד והם מזהים באופן מיידי את סגנון הלבוש שלך

אישית, אני מוצא היתרון הגדול שיש לו במראה עם חתימה ייחודית משלך והוא זה שמאפשר לי יותר זמן לחשוב על החלקים בסגנון שאני נהנה מהם יותר, כגון טקסטורות, צבעים, דפוסים ונעליים. מה שאני לא נהנה כל כך הוא לבזבז זמן בלנסות לתכנן מה ללבוש בבוקר. על ידי השקעה בשתי חליפות לפחות אני יודע שאני משלב במראה שלי מספר סגנונות על ידי הרכבה שונה בכל פעם של פריטי לבוש אחרים (מכנסי כותנה / מכנסיים בדים עונתיים, חולצה / מעיל, עניבה, חגורה) אני יכול להיות מוכן בעניין של דקות.

לאחרים זה יכול להיות שזה אומר שאתה נשאר מסוגנן אך מאופק או שאתה תמיד מופיע כמו לבוש בסגנון ובסטייל הטוב ביותר.

תהיה בחירתך אשר תהיה, ההמלצה שלי היא לרכוש בתור התחלה חליפה או שתיים, בהמשך אם תתחבר לחליפות תרכוש עוד, מספר חולצות מכופתרות בצבעים שונים, עניבות, חגורות ונעליים ולשחק עם הסגנונות מידי יום.

רוברטו

מקור המאמר: Articles.co.il/הרן עד