איך לשמור על סוללות נטענות?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest

כיום יותר מאי פעם, עומדים לרשותנו שלל מכשירים אלקטרוניים אלחוטיים. רבים מהם עושים שימוש בסוללות. כדי שתמיד יהיו ברשותך סוללות איכותיות שיעמדו לרשותך בזמן אמת – פתרון ירוק, יעיל ומשתלם במיוחד הוא רכישת סוללות נטענות.

ואמנם, בסוללות נטענות ניתן לעשות שימושים חוזרים ולחסוך עלויות של רכישת סוללות חדשות, כמו גם ריבוי הפסולת – אך על מנת להפיק מהן את המיטב, להלן כמה טיפים פשוטים יסייעו לך להאריך את חייהן. 

הימנעות מטעינת יתר

טעינה מופרזת היא הגורם העיקרי לקיצור חיי סוללות נטענות. יש להישאר עם אצבע על הדופק ולנתק את הסוללות מהחשמל לאחר שיגיעו לטעינה מלאה. 

אחסון ראוי

יש להקפיד להניח את הסוללות והמטען על משטחים שאינם דליקים לאורך מהלך הטעינה. אין להניח את המטען על שמיכות, כריות, סדינים, בגדים או וילונות. כמו כן, מומלץ לוודא שאזור הטעינה מאוורר היטב וללא אור שמש ישיר. התחממות יתר של המכשיר עשויה לגרום להתלקחות.

שימוש במטען המתאים

לסוללות נטענות מסוימות קיים המטען המומלץ ביותר עבורן. החלפה בין סוללות ומטענים עשויה לגרום לבעיות לא צפויות ולקיצור חיי הסוללות או המטען. לפני הטעינה הראשונה, מומלץ לקרוא את המדריך למשתמש ולברר האם ניתן להטעין סוללות מסוגים אחרים במכשיר.

מחזור הסוללות לאחר השימוש

בסופו של דבר, גם סוללות נטענות ייצאו בסופו של דבר מכלל שימוש. כדי לשמור על הסביבה יש לסלקן כראוי. מומלץ להשליכן כאשר הן ארוזות נפרד כדי למנוע מגע ביניהן שעשוי לגרום לניצוץ ולהשליכן למכל פסולת ייעודי לסוללות משומשות. 

טלמיר אלקטרוניקה – הכתובת שלך למטעני סוללות

יש לך צורך בסוללות נטענות ומטענים ייעודיים? טלמיר אלקטרוניקה מציעה מגוון מכשירים איכותיים שילוו אותך לאורך זמן. אנו מזמינים אותך לשמוע על המבצעים החדשים שלנו ועל טווח המוצרים הרחב הזמין לך אצלנו. הצוות שלנו ישמח לענות על כל שאלה שלך עם פנייתך אלינו באתר או בטלפון.