קורס צילום ותאורה מקצועי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest

משפט ספרדי מתחילת המאה שעברה טוען כי סופרים חושבים במילים, ציירים חושבים בצבעים וצלמים חושבים בתאורה. ואכן, סוד הצילום המקצועי הוא בהבנה ובשליטה מוחלטת בתאורה, בין אם מדובר בתאורה טבעית או ובין אם מדובר בתאורה מלאכותית. לעתים קרובות כאשר אתם מתבוננים בצילום מקצועי ואיכותי ותוהים ביניכם לבין עצמכם מה הופך את הצילום לעצמתי כל כך, למלא חיים כל כך ולמוצלח עד כדי כך שאתם לא יכולים להסיר ממנו את המבט, התשובה היא שוב ושוב – תאורה מושלמת. זו הסיבה שכל כך הרבה קורסים של צילום בסיסי נסובים סביב הנושא הכל כך מובן מאליו הזה – האור והתאורה.
מה לומדים בקורס צילום ותאורה מקצועי?
ההבדל בין קורס צילום חובבני לבין קורס צילום מקצועי הוא ברמת הירידה לפרטים ובחשיבות הניתנת לתיאוריה של הצילום. אי לכך, קורסים רבים מתקיימים מבלי שהסטודנטים אוחזים במצלמה כלל. בקורסים כאלו לרוב מנתחים תצלומים מפורסמים, לומדים את סוד הקסם של הקומפוזיציה ונחשפים למונחים מקצועיים מעולם הצילום. בנוסף מכירים טכניקות צילום חדשות, מתוודעים לעולם שלם של ציוד תאורה וצילום וכן מתנסים בהבדלים בין סוגי תאורה שונים. בצורה כזו ניתן לראות את ההשפעה מרחיקת הלכת שיש לאמצעי התאורה השונים על התוצר הסופי.

לימודי צילום בבאר שבע
למי מתאים קורס צילום ותאורה מקצועי?
קורס צילום ותאורה מקצועי מתאים לכל מי שמעוניין להפוך את התחביב שלו למקצוע וכן לחובבים שמעוניינים להעמיק את הידיעות שלהם בתחום לצורך הפקת תמונות מקצועיות יותר. הקורסים השונים מועברים לרוב על ידי אנשי מקצוע בעלי שם בתחום שמעבירים מניסיונם ומהידע המקצועי שלהם לקהל התלמידים. במידה ואתם מעוניינים לעשות את הקפיצה הגדולה קדימה ולהפוך את התחביב לעסק של ממש, זה הזמן להתחיל לברר על קורס צילום ותאורה מקצועי באזור מגוריכם.