קורס עיצוב פנים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest

קורס עיצוב פנים הוא קורס יצירתי ומרתק שנועד להכשיר את תלמידיו להיות מעצבי פנים איכותיים, מקצועיים, יעילים ויצירתיים הן בחברות עיצוב גדולות בעלות שם והן בפתיחת משרד עצמאי לעיצוב פנים הבית. מעצב פנים מצליח יכול לנהל קריירה רבת אפשרויות שמתורגמות לפרויקטים עם כסף רב וכוללות עבודות ברחבי הארץ כולה ואף מחוצה לה.

תואר אקדמאי או לימודי תעודה ?

לימודי עיצוב פנים קיימים במספר מסלולים. אחד המסלולים הוא תואר אקדמאי בעיצוב ואדריכלות שמתקיים באוניברסיטאות השונות. תנאי הקבלה למסלול לימודי עיצוב פנים לתואר ראשון הינם נוקשים וסלקטיביים, בנוסף הלימודים מתמקדים באדריכלות ומכאן בפיזיקה, גיאומטריה וכן הלאה. קהל רחב של לומדי התואר האקדמאי בכלל לא יעסקו בנושאים אלו אלה יחפשו עבודה כמעצבי פנים בתחום האסטטיקה וניהול נכון של חלל החדר. מקצוע זה הינו מקצוע מוערך בעל שכר מכובד מאוד והידע המקצועי הדרוש בשבילו נלמד באופן מעמיק גם בקורס עיצוב פנים באחד ממוסדות הלימודים האיכותיים בארץ. חשוב לשים לב שגם קורסי עיצוב פנים שונים במהותם אחד מהשני ויש לשים לב לקורסים מקצועיים עתירי ידע לעבודה נכונה וקורסים חובבניים שנועדו לפאן האישי של התלמיד. קורסים מקצועיים יהיו קורסים ארוכים בעלי תוכנית לימודים מסודרת וארוכה שיכולה להמשך כשנתיים. היקף השעות בקורסים המקצועיים ינוע בין 600 ל- 900 שעות לימוד שבמהלכם ילמדו הסטודנטים איך לעבוד כמעצבי פנים, לנהל עבודה יעילה ואף איך לנהל את העסק העצמאי שלהם. בקורסים המקצועיים ישימו מוסדות הלימוד דגש על הכנת תיק עבודות שילווה את הסטודנטים להמשך הקריירה ויהיה יעיל ביותר בהצגתו בעת ראיון עבודה או ללקוחות פוטנציאלים.

קורס עיצוב פנים תוכנית לימודים:

תוכנית הלימודים בקורס עיצוב פנים הינה עשירה ומגוונת וכוללת עבודה פרקטית רבה וכן מבחר של נושאים עיוניים מרתקים ויצירתיים. לרוב מוצע הקורס במתכונות נוחות של לימודי בוקר או ערב שנועדו להעניק לתלמיד את האפשרות לנהל שיגרת חיים רגילה תוך כדי הלימודים.  בין הנושאים השכיחים ביותר ניתן לראות את הנושאים הבאים:

לימודי סטודיו – הסטודיו הוא המעבדה של מעצבי הפנים, שם הם מעלים רעיונות, משלבים חומרים ומתכננים את עבדותם. הסטודיו צריך להיות ייצוגי ומיוחד שירשים את הנכנסים בו.

היכרות עם מושגי היסוד של שפת העיצוב – מהי קומפוזיציה? , למה חשובה הסימטריה ומתי אפשר ואף רצוי לוותר עליה? , באיזה חמורים רצוי להשתמש? , מהי תאורה נכונה ועוד.

תהליכים בתכנון ויישום הפרויקטים – איך לתכנן?, כמה זמן הפרויקט יימשך, מהי עלות הפרויקט, הבדלה בין בית פרטי שבו אפשר להיות נועזים ואינטימיים יותר לבין משרד שצריך להיות שמרני, קפדני, מסודר וכן הלאה.

רישום ושרטוט אדריכלי – הידע האדריכלי הדרוש למעצב הפנים הוא לדעת לשרטט שרטוטים אדריכליים הן במחשב והן בכתב יד זאת למען תכנון יעיל של חלל החדר בהתחשב בגדלים, זוויות, גבהים ועוד שאר הגורמים הקיימים.

קיימים עוד מגוון רחב של נושאים הנלמדים במהלך קורס עיצוב פנים בהם: לימוד תוכנות מחשב הנדרשות למעצב הפנים, הום סטיילינג ועיצוב, היכרות עם שיטות עבודה שונות, סגנונות בעיצוב וכו… כל הנושאים נועדו לתת לתלמיד את הכלים הדרושים לעבודה איכותית על תיק העבודות ולאחר מכן בשוק העבודה.

קורס עיצוב פנים תנאי קבלה:

תנאי הקבלה לקרוס עיצוב פנים אומנם משתנים בין מוסדות הלימוד השונים אך מרבית מוסדות הלימוד מבקשים מהמתעניינים להיות בעלי השכלה תיכונית, לעבור ראיון קבלה למסלול הלימודים וישנם גם מוסדות לימוד שדורשים הסכמה להצגת עבודותיהם של התלמידים במסלול בתצוגות וכדומה.