ערים מובילות באירופה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest

היבשת המערבית מציעה לעולם אינספור אפשרויות שונות של השקעה בתחומים רבים כמו גם מגוון עצום של אירועי תרבות ואפשרויות מגוונות להנאה בתחומי החיים השונים. לא בכדי, מלאה אירופה מדי שנה בעשרות אלפי תיירים שונים מאי אילו מקומות בעולם, המגיעים להתרשם מהמונומנטים ומהמוזיאונים, מהתרבות ובכלל – להינפש ביבשת הרגועה. ערים שונות באירופה מציעות כיום מגוון רחב של אפשרויות נופש והנאה כמו גם הרחבת הידע.


במציאות בה המצב הכלכלי אינו וודאי ורבים מחפשים אחר האפיק הפיננסי שיבטיח אותם ואת משפחתם לטווח הארוך, אירופה הופכת להיות אחד היעדים האטרקטיביים והמעניינים להשקעה. יש אשר מעדיפים להשקיע באפיקים בעלי מקדם סיכון גבוה אולם רבים אשר אינם בעלי ידע כלכלי מבוסס מעדיפים להשקיע בתחומים הבטוחים ביותר הכוללים בעיקרם את ענף הנדל"ן. ענף הנדל"ן הינו אחד הענפים הבטוחים ביותר להשקעה ולא בכדי.

בתי מגורים כמו גם מקום מבצר היו ויהיו אלמנט המעניק הגנה ותחושת בטחון בחיינו ולכן אין זה פלא כי ענף הנדל"ן הינו ענף משגשג תמיד. לא בכדי עולים מחירי הדירות בארץ ללא הפסקה, גם כאשר תחומים אחרים מאבדים מערכם הבסיסי. נדל"ן בברלין או בפריז יכול להיות אפיק השקעה בטיחותי למשך שנים רבות גם לאחר ההשקעה עצמה. יותר ויותר ישראלים מבינים כי השקעה באירופה הינה השקעה משתלמת הרבה יותר מהשקעה אחרת בארץ, כאשר אלו אינן מניבות רווח גדול בהרבה ממחיר ההשקעה הראשונית.

אין ספק שלהשקעות בחו"ל ישנה אפקטיביות גדולה הרבה יותר מלכל השקעה אחרת בארץ. נדלן בברלין פותח את האפשרות לישראלים רבים להבטיח את עתידם הכלכלי במציאות לא בטוחה מבחינה כלכלית ותעסוקתית. היתרון הנוסף שמעניק נדלן בברלין הינו האפשרות לרכוש עבור הילדים יחידת דיור או פתרון דיור לימים שלא ברור מה יביאו עמם בעתיד. כך שבכל מקרה נדלן בברלין מבטיח תשואה גבוהה. עם המעבר ההולך וגובר של ישראלים לברלין, אין ספק שערכה עולה בעיני רבים ולכן השקעה בימים אלו בנדלן בברלין יכולה להניב תשואה מכובדת ביותר בעוד כמה שנים.