מנהל חשבונות בכיר במשרד

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest

עסקים, ארגונים ומשרדים רבים נדרשים להעסיק צוות מנהלי חשבונות על מנת שאלו יטפלו בכל ההיבטים שחשובים לגוף המעסיק מבחינת חוק, פיננסים, מלאים וכדומה… על מנהלי החשבונות נופל תפקיד חשוב ביותר, תפקיד אחראי עם מחויבות ודרישה למקצועיות עצומה. לרוב כשמדובר על משרד עם צוות מנהלי חשבונות מדובר על גוף גדול, שיכול להוות גוף עסקי או ממשלתי. שם כמובן יועסק מנהל חשבונות בכיר במשרד שהינו בעל ניסיון עשיר ולרוב בעל הכשרה מתקדמת יותר מאשר קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2.
תפקידו של מנהל החשבונות הבכיר במשרד הוא לפקח על צוות העובדים שלו, לחלק משימות ולדאוג לעמוד בלוח הזמנים שנדרש לשם ביצוע כל המטלות שחשובות לעסק. מכאן ניתן להבין מיד שנדרשת מיומנות מרבית ממנהל החשבונות הבכיר שכן, הוא צריך להיות הסמכות העליונה והמקצועית על העובדים תחתיו, הוא צריך לכוון את העובדים בצורה נכונה, לדעת להעריך את עבודתם ויכולותיהם ולעקוב שלא יהיו טעויות שיכולות לפגוע בהליך התקין של התנהלות המשרד.

 

גם אותו מנהל החשבונות הבכיר התחיל את דרכו כזוטר, מיד לאחר סיום לימודי חשבונאות סוג 1+2 וצבר במהלך השנים ידע והכשרות נוספות שהפכו אותו לסמכות בחירה ואיכותית בשוק העבודה. מסלול הנהלת החשבונות הוא מסלול שסולל את דרכו של התלמיד לעבודה, משם ללימודי המשך ולעלייה בסולם הדרגות והאיכויות שלו. חשוב להבין שישנן מגוון רחב של אפשרויות עבודה בתחום הכוללות עבודה במשרדי רואי חשבון, חלק מצוות מנהלי חשבונות בגופים ועסקים שונים, השתלבות בעסקים קטנים כמנהלים החשבונות היחידים במקום העבודה וכן מתן שירות למספר עסקים כפרילנסרים איכותיים שיכולים לתת מענה ופיתרון לאלו שלא זקוקים למנהל חשבונות במשרה מלאה אך מבינים את החשיבות בהעסקתו של אחד כזה.

מנהלת חשבונות
מנהל חשבונות בכיר במשרד הוא רק עוד תפקיד שניתן להשתלב בו באמצעות מעבר קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2, לימודי הנהלת חשבונות סוג 3, קורס חשבי שכר, ייעוץ מס וכו…

זהו תחום עם דרישה עצומה ואפשרויות רבות לקריירה איכותית ומוצלחת.