השתלבות בוגרות לימודי הנהלת חשבונות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב pinterest

לימודי הנהלת חשבונות סוג 1+2 בתפקיד מזכירה במשרד הנהלת חשבונות:

לימודי החשבונאות בארץ במסגרתם של לימודי התעודה הינם לימודים אשר פותחים דלתות רבות לקריירה עבור בוגרות הקורס שסיימו את הלימודים בהצלחה ועמדו בכל תנאי הקורס הנדרשים. אחת האפשרויות לתעסוקה כזאת היא השתלבותן של הבוגרות בתפקיד מזכירה במשרד הנהלת חשבונות או במשרדי ראיית חשבון שונים. בחברות, משרדים ועסקים אשר עוסקים בפיננסים, כספים וחשבונאות נדרשות המזכירות להיות בעלות הידע המתאים שכן אופי העבודה דורש מהן הבנה ויכולת התמודדות עם תוכנות חשבונאות שונות, הנפקת חשבוניות, ארגון דוחות, ניהול מלאים וכדומה.

אופי התפקיד נותן לבוגרות הקורס אפשרות להשתלב בצורה רקה בתחום החשבונאות ולצבור ניסיון יקר ערך להמשך הקריירה. תפקידה של המזכירה הוא קריטי ורלוונטי אך היא זוכה לתמיכה והכוונה מהצוות המקצועי, כך ניתן לשנן את הידע, לתקן את הטעויות ולהוסיף ניסיון מעשי חשוב לרזומה שיאפשר להן לאחר מכן להמשיך להתקדם ולעסוק בתחום. מזכירה במשרד הנהלת חשבונות יכולה להיות מוקפת במנהלי חשבונות נוספים, בעלי ניסיון רב יותר שישבו פעם במקומה, היא תרכוש את הידע ואת היכולות הנדרשות בשליטה בתוכנות המחשב שכל כך נחוצה לסוג המקצוע הזה, שהריי הינה מייעלת את העבודה והופכת אותה לקלה ומהירה יותר. כמו כן, משרדי רואי חשבון רבים זקוקים גם הם למנהלי חשבונות והשתלבות בתפקיד מזכירה יכולה להיות גם שם.

אפשרויות הקידום והמשך הקריירה שקיימות בפני הבוגרות הצעירות הן רבות, אך חשוב לזכור שבתחום זה ניסיון הוא דבר מהותי וחשוב. לאחר שיצברו ניסיון בשוק העבודה וישלטו בכל ההיבטים הנדרשים למקצוע יוכלו להמשיך ולהתקדם לתפקידים בכירים יותר, לימודי המשך בתחום כמו לימודי הנהלת חשבונות סוג 3, חשבות שכר, ייעוץ מס וחשבונאי מדופלם ובכך לעלות בסולם הדרגות, לקבל שכר גבוהה יותר ותנאי עבודה מועדפים.

תחום החשבונאות טומן בתוכו אפשרויות נהדרות לקריירה איכותית ומוערכת, קריירה שתלווה את מי שמתעניין בה לאורך החיים ותיצור בכל פעם אתגרים חדשים ומעניינים שיצטרך לצלוח ולהוכיח את איכותו. מאז ומתמיד העיסוק בכספים היה עיסוק מרכזי בעולם ונראה שמגמה זאת אינה עומדת להשתנות.